Ka' du sige hvidkål?

Sitter i köket och har precis ätit lite mat, kollar just nu på Harry Potter, tvåan tror jag det är. Vill ha kladdkaka men vi har inga ägg hemma så jag kan inte baka :(((( Buhu.. Vill ha det jättemycket.
Imorgon ska jag ta en tur till Cheval och köpa boots. Antingen ett eller två par, har pengar till ett par nu och jag ska få pengar av Janne för att jag red en av hans hästar ett par dagar för några veckor sedan. Men jag har inte hunnit få dem pengarna än.. Får se om det blir ett eller två par, vet iallafall märke, använder endast boots från Professional's choice. Har ganska många därifrån! Sedan ska Naiomi badas imorgon och jag ska packa lite till helgen, packade lite träns idag men det är myyycket mer som ska med. Egentligen skulle ju jag och Korven deltagit i Svenskt ponnyderby denna helgen men jag ville hellre tävla fälttävlan med Naiomi så jag strök mig från derbyt. Hade varit rikitgt roligt annars!!
Nu ska jag äta något onyttigt sen sova :)

Kommentarer
Postat av: Malin

hoppas inte det haha, då är jag lite körd tror jag!

2011-07-29 @ 00:41:37
URL: http://jjanssonsfrestelse.blogg.se/
Postat av: Malin

aa hoppas det iallafall, det borde ju gå!

nope :( ska gå ekonomi nu istället!

2011-07-29 @ 00:45:06
URL: http://jjanssonsfrestelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0