Like it's the end of the world

Är hos min kusin och vi kollar på TV. Har haft en bra dag i falsterbo med härlig shopping och så. Har sett fina men tjocka dressyrponnisar och halvtråkiga 6 åringar. Imorgon är det ponnydressyr och ponnyhoppning och självklart hunting som jag ska kolla på! Ska köpa lite fler saker också, är jättenöjd med inköpen idag. Prinsessan kommer bli så glad tror jag haha :) Tycker ni det är kul att Caroline bloggar åt mig? Det tycker jag, hon är så rolig! Dock är det roligare när hon skriver på sin fantastiska svenska haha, men danska är ju också härligt :D Nu ska jag sova snart tror jag, lång dag imorgon men ska träffa roliga människor då igen. Stötte på Sofia Genne idag på Skara och hon var jättesöt och jättetrevlig. Mysan ville tydligen ha vattenkrig någon dag också men det hoppar jag över haha, fattar inte varför Linda och Cattis skulle lura i henne något sånt!
Men godnatt på er nu finisar :)

Kommentarer
Postat av: PATTLISA :(

Hahahaha vi lurade inte i henne något ... Det bara blev såååååå, bitch! ;)

2011-07-08 @ 00:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0