Love's involved with spending time together, but spending time apart, can lead to loving even more.

Halloj mina kära vänner! Som ni kanske ser eller läst så har jag ikke opdateret något igår eller idag. Åkte till min faster och passade hennes hundar igår eftersom hon, Thomaz och pappa var på någon festival. Härligt att tjäna pengar ju!? Iallafall så har jag varit där och i stallet hela dagen och kom hem för ett tag sedan. Har bara kollat på TV och smsat idag och nu pratar jag som vanligt med Caroline som är arg eftersom jag ikke opdateret! Just nu lär hon mig engelsk gramatik och annat som jag behöver lära mig haha, snäll hon är :) Gästbloggade hos henne igår förresten på min fina svenskengelskdanska haha! www.carolineeventing.wordpress.com någon av er som läser hennes blogg? :) Gör det!
I helgen är det som sagt tävling på klubben. Kanske ska skriva ett inlägg om det för det är trots allt den största tävlingen vi anordnar på hela året :) Vår klubb är faktiskt duktiga med att anordna tävlingar! Vi har två fälttävlan om året, två st tvådagars hoppningar för både häst och ponny och sedan Superhelgen som är tredagars med både dressyr och hoppning för ponny och häst och sedan lite andra lokala/reg dressyr och hopp som är endagars :)
Ingen aning om vad jag ska skriva riktigt. Korven är för övrigt officiellt till salu nu! En annons finns ute häääär och snart ska vi lägga ut en till. Bara så ni visste det. Kommer att hålla hans försäljning ganska mycket utanför bloggen. Här får ni ett roligt skämt som jag innte förstår.
Det var Hitler, som var på besøg i sin nybyggede koncentrationslejer, da han ser en lille jødisk pige stå og græde ovre i hjørnet.
- Hitler går hen og spørger:"Goddag lille pige, hvor gammel er du?"
- "Jeg bliver 11 år imorgen" siger pigen
- så siger Hitler: "Nej det gør du ikke!!"
Det var visst två olika skämt. Det undre är jätteroligt hahahhaha.
- Hvad kalder man en jøde, der sidder og roder i et askebæger?



- En slægtsforsker.
Fattar noll men lite kul var det säkert!
Nu ska jag äta kladdkaka och kolla på 10 000 BC som jag fick av min snälla faster idag :D

Kommentarer
Postat av: Henrietta

Haha det undre, när en jude sitter i ett askfat och släktforskar är ju att hans släkt är själva askan, fastdå efter att de bränts, som de gjorts efter de gasats ihjäl.. :p

2011-07-17 @ 23:43:40
Postat av: cajsa

näää fy det va det verkligen inte;) nej tyvärr, min farbror och hans fru har 50 årfest den helgen..

2011-07-18 @ 00:23:39
URL: http://cajsafridaolsson.blogg.se/
Postat av: isabel

första skämtet vare ju att hitler fråga pojken hur gammal han va o då svarade ju pojken att han sku fylla elva år dagen efter, o då så svarade hitler att han inte gör det eftersom han kommer dö (gasas ihjäl) innan det. FATTAR DU NU?

:(

2011-07-18 @ 14:50:34
URL: http://isabellundmarks.blogg.se/
Postat av: isabel

SV;

skämten va fan lika dåliga som: "vad har engla & elgiganten gemensamt? -cykel på köpet" ....



däremot är detta skämt kul: "det var en gång två fiskar som va ute & simmade, då sade den enda fisken "blubb", men HAHA fiskar kan ju inte prata" kärlek till den!<3<3<3<3<3

2011-07-18 @ 15:13:38
URL: http://isabellundmarks.blogg.se/
Postat av: Anni Oveson

Du får väldigt gärna berätta för oss vart han hamnar sen när han är såld! :) Är roligt att kunna följa sina "gamla" ponnyer, och så håller vi tummarna för att han hamnar hos ngn lika duktig som du så att han kan fortsätta äga på hopp & fältävlansbanorna :)

2011-07-18 @ 22:59:50
URL: http://teamoveson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0