Nordisk!

Hallo!
Caroline här :=)
Jadå, det är ju lite vanskelit att blogga för Jakob (1: har inte permission hehehehe).. men här är inget jävla wifi, så kan inte skicka ngt från min data. Så jag måste blogga från min iPhone - och blogg.se funger inte jävla gött sådan, haha
Men altså! Vi kom i går typ kl 18.30, fik pakket Karry och hennes sager ut, sen satte vi upp The Palace (vores telt eftersam vi köpte Karry istället för en lastbil haha). Sen skulle jeg rida min prinsessa en sväng i skogen med Simone Vinther (YR), men först skulle vi ju sätta upp danske flag :=D jag ville gerne lägga upp bilder, men det kan jag inte herfrån :=( Har dem på facebook då, så där kan ni se dem (och min sötnos<3)
Sen red vi! En väääldig lång tur runnt om Bernstorff Slot - uuuuh det är sååå jävla flott! Da vi kom till stallet igen fannt vi ut av, att man inte må ride där. Hmm.
Men det blev väldig sent.. Aftonsmat klockan 00.48 i The Palace med Lotta Välimäki från Finland <3 TOASTS!!!
Min mamma måste åke till stallet hemma och ta City med til Helsingborg för att bli mätat, så hun åkte typ kl 5.
Hade en date med Lotta kl 8 i stallet, så där fixade vi Rocky och Karry med mat, vatten, hö och sån ting.
Sen kl typ 9.30 red jag lite dressyr, och hon var FANTASTISK :=) yaaay!!
Nu är jag i bilen påväg mot terrängbanan! Hurraaaa!
Puss och kram
Caroline
Lägger in en bild på Karrys box under nordisk /Jakob. Flaggor ska det va!

Kommentarer
Postat av: Ozzy

Lycka Till :)

2011-07-07 @ 21:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0