Now for the freakshowdown,an hollow end Came to see me break down for what it´s worth. Now for the last words we never said, i´m losing my voice in this fearful fight

Oj oj oj. Satt på grooveshark och sökte efter musik och då kom tanken upp att jag skulle söka på Chemical Vocation som var mitt favoritband för 2-3 år sedan. Hittade också mina favoritlåtar som jag började lyssna på och jag fick fan tårar i ögonen haha. Vissa är riktigt fina om man lyssnar på texten och så kom alla minnen upp från min emo tid, fasen va kul det var då! När jag Felicia och Linnéa var helt crazy..
Kommer aldrig glömma den tiden helt underbar. Det bästa var nog Panic and Action tour 2009. Det är bolaget som Chemical Vocation spelar för eller så. Den 3 april stog vi och köade utanför Monokrom för att se vårt favoritband och det var helt sjukt där inne! Vi stog nästan uppepå scenen för det var så packat med folk, träffade massor av nya människor. Vi stannade kvar jättelänge och fick plektrum och trumpinnar och så från dem som spelar i Chemical Vocation!! Det var helt sjukt hur lyckliga vi var, kramade sångaren Pierre och retade honom och var precis som vi var haha, sedan tog vi planscher som satt där och min sån sitter på mitt rum som ett härligt minne av den tiden, åhh det var så grymt roligt. Men den tiden är över nu. Vi har glidit isär lite förutom jag och Felicia som fortf är bästa vänner och kommer fortsätta vara det, men nu är vi nästan vuxna istället och måste bete oss mer som det känns det som. Den tiden kommer nog aldrig tillbaka, men det känns skönt för det hade aldrig blivit likadant igen. Barar att kolla tillbaka på alla grymma minnen.
Jag på den tiden, haha helt sjukt fan. Fast lite söt ändå, tss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0