Ny blogg

Har en ny blogg på g med en kompis som ocksår rider och tävlar. Tror det kommer bli intressant och roligt. Mestadels humor men mycket seriöst också ;) Bästa Johanna Josefin Grant Boklund kommer fixa design och header osv sedan kommer jag endast att blogga där! Kommer inte att ta bort denna bloggen dock, tycker om den för mycket och jag kommer säkert att uppdatera lite ibland. Men jag hoppas att alla mina läsare hoppar över till min och Ebbas blogg när den är helt klar. Kommer bli succé!

Kommentarer
Postat av: elin

Hallå, jag vet ju att du tävlar lite fälttävlan. Jag har blivit väldigt intresserad och vill veta hur man tar fälttävlanskort. Hur man gör, hur mycket det kostar, om man kan ta det på storhäst även om man senare vill tävla på ponny?



Min ponny är nämligtvis skadad. Så vill passa på och ta kortet nu, men har en storhäst tillgänglig som jag kan hoppa terräng med :)



svara gärna i inlägg eller på min blogg :D

2011-07-28 @ 11:22:06
URL: http://justmymillion.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det ebba lindberg? :D

2011-07-28 @ 11:33:05
URL: http://hhannakjellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0