Shopping på Falsterbo!

Tyckte att mässan iår var både bättre och sämre än förra året. Iår var det mycket fler bra erbjudanden och reor osv medans det var mycket större utbud förra året.
Jag och mamma hittade allt vi skulle ha även fast vi glömde lite som vi kom på när vi kom hem sedan haha typiskt oss. Är lite arg också, hittade asköna Animo ridbyxor i herrmodell för riktigt bra pris men tror ni dem fanns i min size? Nej :( Fanns bara 48 och det är först stort, eller de satt bra i vaden och runt midjan och längden var jättebra men såklart var dem grymt pösiga och stora i låren så det såg jättesjukt ut :(
Jag är iallafall nöjd med mitt shoppande!
Bruna Schockemöhle fleecelindor.
Luddisar

Roeckl handskar. Grymt snygga och sköna!!

Kingsland stövelstrumpor.

Stigbygel plattor från Mountain Horse.

Veredus young jump.

Amigotäcken, ett regntäcke och ett vintertäcke båda med hals.

Dyon gummityglar.

Dyon träns.

Förbygel med martingal från Tolga.

Och idag köpte vi lite annat från Cheval och Hööks!
Stübben sporrar
Benskydd med ludd.

Vi glömde sadelöverdrag men det får vi la ta här hemma någonstans. Men annars så blev det riktigt fina saker jag shoppade, är jättenöjd att jag hittade en förbygel som ser precis ut som tränset också! Förövrigt, Tack min snälla mamma som betalade allt!
Vad tycker ni om dessa sakerna?

Kommentarer
Postat av: Petra

snygga :D

2011-07-07 @ 23:12:33
URL: http://alwaystry.blogg.se/
Postat av: Danai

SJUKT bra smak du har hörröööö :D Bara massa fina saker som jag sitter och dregglar över för tillfället ;)

2011-07-13 @ 11:50:48
URL: http://doverholtdanai.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad kostade täckena ? :)

2011-07-13 @ 19:12:29
URL: http://brusella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0