The core of mans' spirit comes from new experiences.

Kom hem igår seeeent på natten, kollade en film sedan somnade jag :) Sov hela vägen hem också som vanligt.
Igår när vi körde från mina kusiner så var det kö ända från motorvägen, men jag och mamma tog oss in lite fint i kön trots att en idiot inte ville släppa in oss, got your car number bara så du vet bitch! Hhahahah.. Vi kom iallafall fram och så kollade jag på ponnyhoppningen lite själv medans mamma parkerade bilen. Riktigt duktiga ponnyryttare där, den finaste ponnyn var den som var först men just nu kommmer jag inte ihåg vad den hette. Men fin var den!
Efter det kollade vi på lite dressyr och sen på amatörhoppningen. Sedan åt jag lunch samtidigt som jag kollade på ponnydressyren. Fasen vilka fina ponnys det fanns och Sofia Matteoni var en grymt värdig vinnare, så otoroligt bra och snyggt ridet och küren var så grymt bra ihopsatt! Sedan kollade mamma och jag på huntingen och efter det gick vi på mässan lite och innan vi åkte hem så fikade vi med Carro och Terese, Naimois förra ägare, och gick lite på mässan med dem. Dem är så snälla :D
Idag ska jag inte göra så mycket, rida Naiomi, kanske rida Korven sedan ska jag och mamma till Cheval och köpa de vi inte hittade på mässan. Roligt roligt :) Visar mina fina inköp senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0