LIFE equals RISK equals ADRENALINE equals AWESOMENESS equals LIFE

Orkade inte uppdatera varken igår eller idag. Så kan det vara! Har bara chillat idag i värmen, och sovit en massa. Tränade ju vid 8 idag på morgonen så hade lite att ta igen höhö. Nu ska jag väll ta och baka kladdkaka och kolla på film :)
Kom på att det är falsterbo nästa vecka! Jag ska dit Tisdag-Onsdag, måste kolla på min tränare som rider någon unghäst och så är huntingen ett måste! Har alltid åkt i slutet av veckan tidigare år men iår valde vi att åka tidigt dels för att vi ville se unghästarna och huntingen och dels för att fler vi kännes ska dit då. Kommer att lägga upp en liten shoppinglista till mässan ikväll eller imorgon! Förra året köpte jag många härliga saker :)
ses!

Kommentarer
Postat av: Mikaela=)

Fiiin bild!;)

2011-07-01 @ 23:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0