Love it will not betray you, dismay or enslave you, It will set you free

Nu kommer hemlisen ni väntat på :D
Går la rakt på sak, har inget att skriva haha. Iallafall, alla har väll märkt att jag provridit lite hästar den senaste tiden och att vi var i Skåne för 11 dagar sedan och kollade på en häst? Bra.
Bestämde mig för Naiomi som var den sista hästen jag kollade på, med henne klickade det verkligen. Hon besiktigades igår och anlände till Öland vid 20-tiden!!!!! Ville inte skriva något i bloggem om det om hon inte skulle gå igenom eller något, bäst så. Men nu gick hon ju igenom och jag är så lycklig!
Naiomi är då min första storhäst, hon är 8 år och har haft 3 föl. Är tävlad 90 fälttävlan. Tänkte skriva en mer allmän presentation om henne imorgon när jag har mer bilder. Igår var jag jättespänd hela morgonen, satt bara och tänkte på Naiomi och blev jätteglad när hon gick igenom, och ännu gladare när hon kom till stallet! Vi gick en runda med henne och pratade med Carro som ridit henne tidigare och hennes syster Terese och sen visade vi gården osv. Naiomi var helt lugn och bara gick med liksom, sedan rullade hon sig i boxen och var jättelugn hela tiden.
Hon verkar vara poppis här hemma också, Korven är helt kär i henne och likaså Emmas häst Zeb, men såklart att dem är det, hon är jättefin :)
Här får ni lite bilder på henne. Inte världens bästa, men det kommer fler imorgon för då skulle mamma fota/filma lite.
Carro och Naiomi i Dagstorp
Visst är hon fin!? Prinsessan♥

Kommentarer
Postat av: Ozzy

Jättefin :)

2011-06-21 @ 21:18:58
Postat av: EmmaÖverby

hon sprang runt och gnäggade massa när jag tog in zeb idag (:

2011-06-21 @ 22:03:29
URL: http://emmaoverby.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin!

2011-06-21 @ 23:02:04
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ååh vad roligt! Hon var jättefin! Grattis... Eller vad man säker! :)

2011-06-22 @ 00:48:49
URL: http://hannajau.wordpress.com
Postat av: Alexandra

Bara lite nyfiken, du är ju "bara" 15, så varför köper du redan stor häst? :)



Kommer du ha kvar Korven?

2011-06-27 @ 15:56:18
URL: http://equiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0