Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it. Because nobody else will. Like when someone comes into your life and half of you says you're nowhere near ready, but the other half says: make her yours forever

Vad hände med bloggningen nu då? Så går det om man är impulsiv och typ "yeah inatt sover jag hos rebbi istället och stannar där hela tiden"
Men det har varit kul! Igår var vi i hamnen och åt glass och hon åkte på sin älskade longboard och idag har hon jobbat och jag har varit i stallet ganska mycket och sen har vi ätit jordgubbar :) Sedan åkte jag och Felicia till färjestaden och träffade Ebba och så åkte vi till Kalmar för att Felicia skulle sola solarie, sedan kom Rebbi och Hedda dit och vi gick och åt pizza och hade det jättetrevligt innan vi drog oss hem till mig och gjorde kladdkaksdeg som jag äter nu, grymt att vara med mina härliga vänner och bara göra saker helt impulsivt :)
Naiomi har fått ny sko idag, hon tappade en i söndags när jag red så därför hittade vi ingen sadel igår vilket jag glömt säga.. Iallafall så var hon jätteöm så jag kunde inte rida något vidare så vi valde att ta sadelutprovningen på fredag istället eftersom jag måste kunna rida ordentligt när vi provar :) Men idag fick hon alltså sin nya sko och han var snäll att sko, for runt lite men annars snäll. Sedan fixade han Mayas ena baksko och sedan blev lilla Prinsen aka Korven skodd och han är verkligen en ängel att sko och har alltid varit! Duktiga ponny!
Nuu vet jag inte vad jag ska göra! Juste skulle säga att imorgon ska jag träna Naiomi för Mats och på torsdag ska jag träna terräng med henne för Linda och ta kortet för storhäst, roligt roligt!
Hörs la senare, har inte planerat fler impulsåkaiväg saker föt tillfället ;)
Perfect!

Kommentarer
Postat av: johanna

av någon anledning verkar du så jävla härlig, haha! ;)

2011-06-29 @ 00:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0