Duktig

Idag har jag varit jätteduktig! Jag har diskat, städat mitt rum+köket, putsat fönster+spegel och lite mer! Så bäst är jag!
Dessutom är jag sjuk och det suger, har tagit en massa olika tabletter och vitaminer så att jag ska vara någelunda frisk ikväll, då kommer mina kära vänner hit och vi ska kolla på film och äta och lite så, ta cambilder lär det bli också!
Eftersom att jag är lite sjuk så fixade mamma stallet idag också, så snällt! Imorgon ser jag fram emot att rida min lilla ponny :)
Det blir säkert bättre update imorgon för då ska jag göra en grej, hejdå bästisar och alla som läser!
Tvillingarna<3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Kan inte du lägga ut din tävlingsplanering för dig och collbaz i vår?

2011-03-20 @ 14:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0