Gästblogga = CAROLINE!

The best thing about Sweden is sura bilar <33

Jadå, hallo! Her är den jävla Caroline Regitze Jensen från Danmark - och jag vill på mit bäste svenska gästblogga på Jakobs blogg de näste typ 3 dagor (tror jag) - da den lilla jävel är i London.
Men då för dom som inte vet vilken fan jävel jag är, kan ni få se min hemsida www.caroline-eventing.dk
Mit svenska är jättedåligt, så ni måste tänka lite dansk-svensk-engelska när ni läser.
Altså! Måste jag säge at jag inte visste at Korven hade et riktigt namn... at least - jag hade inget idé om at han var "Collbaz", men det kan ju entligen vara unödigt. Tror at jag så Jakob 1:e gång i Tranemo i 2010 - min 1:e 1* på den pony, jeg sen red EM på. Haha, jävla vad det gick tråkigt på den tävling, och även då ble Jakob liten in love with min jävla hopp-pony, Sun City. (som va mer än bara en jävel den dag).
Jag gillar Korven <3 han är jättesöt, och så är Jakob oxå. Dom två måste tävla i Danmark til Nordisk, ellers blir jag jättearg... :=D
Mendå, jag måste finna på något fornuftigt at spamma Jakobs blogg med. Det är ju liten konstigt at jag vill lära svenska och Jakob vill lära danska. Sen får ni ët example:
Rolig på svenska = funny
Rolig på danska = relaxed
^ och det är jätteroligt. Aha, jobbigt.
Ahaaa, juste, jag så att man måste välja en kategori. Dette blir då Jakobs vem fan han är. Det tyckar jag är perfekt.
Nå, jeg tyckar at båda Korven och Jakob har jättemycket potential! Då blir det jättegött när Jakob kommer rida häst, så vi kan tävla det samme :=D Kanske, vi kommer nok vara lite olika niveau, men då är det bätre änn vara på ponny och häst.....
Nadå, jag får inte riktigt written ngt, så jag tänker bara at finna på ngt till i afton!
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Johanna Grant

Haha så skönt inlägg ! :D

2011-04-26 @ 13:31:36
URL: http://johannagrant.shapemeup.se
Postat av: Anonym

nice bloggning!

2011-04-26 @ 17:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0