(vi låtsas att jag aldrig gjorde det här ok?)

Hej kamrater, Felicia här. Jakob är ju lite dålig med uppdateringen och det är fullt förståeligt, för han  har så mycket att göra! Jag tänkte bara att ni kan kolla in min blogg - Feliciacarnelius.blogg.se , så har ni något att läsa under tiden. Det är alltså jag som har Vaenting, men den där bloggen är min personliga blogg. Det känns dock som att jag ska starta upp min Vaenting-blogg igen för det är så jäkla kul att skriva om hästar!

Men nog om mig!
Jakob är fruktansvärt duktig på att rida, och även duktig på att hantera hästar. Han är så otroligt säker på sig själv och det ska man vara så länge man fortfarande är öppen för andras synpunkter! Dessutom har han verkligen gjort Korven jättefin, det är en helt annan häst! Jag trodde aldrig att Korven skulle kunna komma så långt som han har gjort, men Jakob verkar ju kunna få vilken häst som helst att bli duktigt haha!

Och Jakob, du får skriva ett gästinlägg på min blogg nu, eftersom jag har skrivit så många på din! :(


Kommentarer
Postat av: Matilda

Gud vad fin häst (på hedern)

2011-04-09 @ 22:23:24
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sounds good to me! (:

2011-04-22 @ 09:44:17
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0