Årsmöte

Har precis kommit hem från stallet, kvällsfodrade och packade lite medans mamma knoppade.
Innan dess var vi på årsmöte på klubben, vi pratade om en massor, valde människor till sektioner osv osv, sånt man gör helt enkelt. Sedan åt vi och fikade medans vi kollade på världens roligaste cabbarré, det var verkligen sjukt kul skrattade så jag dog! Sedan var det prisutdelningar, jag fick nomineringen Årets Höjdare tillsammans med Saga för att vi hoppade så högt på en uppvisning när det var hästens dag här i våras, Saga hoppade 1.30 m med sin lilla b ponny och jag och Korven hoppade 1.50 m. Sedan blev jag även klubbmästare i fälttävlan och då vann jag en hoppträning för Lotta Björe, kul kul!
Men nu ska jag tagga, tänka och gå igenom tävlingen som är imorgon! Här ska det vinnas :D
Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0