Bra dag!

Har haft en bra tävlingsdag! Jag var en grym funktionär på banan/utsläppet/uppstallningen om jag får säga det själv ;)
Själva tävlandet gick också bra, Korven skötte sig dock var han superladdad men det gör ingenting :)
När vi kom till Udden så knoppade mamma Korven och gick sedan till sekretariatet. På morgonen var jag på uppstallningen och hjälpte till med det mesta, sopade mest och satte upp boxskyltar.  Sedan stog jag på banan/utsläppet i 3 klasser innan jag bytte om, gick banan, tog lagfoto, väntade i en evighet och red :)
Idag var det många hästar som stoppade, och ovanligt många som använde spöt på fel sätt, det var några som blev uteslutna p.g.a det och många tillsägelser, så många som det faktiskt var idag ska det inte behöva vara enligt mig!
Banorna var för övrigt riktigt bra, vi hade min favorit banbyggare Peter Henriksson. Jag tycker att han är bästa banbyggaren för hans banor är tekniska men man får ändå ett bra flyt i dem, dessutom är han trevlig. Vi är typ homies, han ville sälja en häst till mig haha det är för många som vill det..
Meen nu blir det film/sova för mig! Korven har blivit väl nattad med en massor av godis för han var så duktig idag :) Bästa hästen! Hoppas ni har haft det bra idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0