Coach

Jag har en alldeles egen coach, visste ni det?
Hon är skitbra! Hjälper mig hit och dit och ger tips, rider själv dressyr och fälttävlan på sin lilla d-ponny Hagaby Primrose aka Kelly. Tror att hon vart kvalad till sm i dressyr 2010.. Hon har också en asgrym lillasyster som älskar Korven! Vem talar jag om? Jo Lydia Laudon!
Bättre coach finns inte för oftast är vi på samma ställen, hon är alltid inne på msn och har alltid sin mobil med sig om jag vill fråga något eller ha tips från coachen! Hon ger en massor av goda råd som alltid fungerar och blir bra. När jag ska åka på mina internationella tävlingar ska Lydia följa med, det är givet! Hon är bäst iallafall!
Glömde förövrigt säga att Korven och Kelly är kära i varandra (a)

Kommentarer
Postat av: julia & sara

har hon blogg? vad heter den isf? :)

2011-02-13 @ 20:47:33
URL: http://tworiiders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0