Datorn har kommit!

Hämtade min dator idag! Bäst typ, igår var det ju ganska jättemycket panik utan dator eller laddare till mobilen+att mobilen var helt urladdad och jag väntade viktiga samtal haha! Men men, fick låna en laddare i skolan idag av underbara Rebbi och då ringde en man som hittat min dator, underbart!
Idag har jag bara varit i skolan, hade engelskaförhör och mentorssamtal bara ungefär. Jag och min mentor kom fram till  bra saker så nu ska vi skälla på en lärare (enligt mig)..
Just nu sitter jag och äter, ska snart sova lite. Imorgon ska förövrigt jag, Rebbi, Felicia, Ida och Eleonore till John Bauer! Vi ska vara där hela dagen och ha vårt egna lilla schema, så kul ju! Så alltså, ingen friskola för mig imorgon ;)
Men nu blir det till att sova! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0