GBG HS 2011

Bussen gick vid kl. 07:00 från Kalmar. Jag åkte med min klubb och bussen var nästintill full. Bussresan var som vanligt, pratade en massor och åt lite.
Kom fram till Scandic i GBG vid 12 ungefär och då checkade vi in på våra rum och la ifrån oss väskor och annat som vi inte skulle ha på Scandinavium, efter det gick vi till mässan, kollade bara runt lite i början sedan gick jag och mamma och åt jättegod pizza! Dock var den jättesvår att skära. Efter det började vi leta mera i affärena efter det vi skulle ha, hittade en hjälm ganska fort och mamma köpte maskkontroll. Vid kl. 18 var det dags för kvällsföreställningen och vi såg hela den, det var riktigt kul och spännande att se hoppningen och det definitivt roligaste var när voltige tjejerna trillade av! haha! Vi gick lite på mässan emellanåt och köpte lite mer saker. När det var slut så gick vi till hotellet och sovde hela natten!
Gick upp kl 8 på fredagen och fixade mig samt åt frukost på hotellet.  Sedan gick vi till Scandinavium och kollade på morgondagens vinnare, riktigt synd aatt inte Kristina kunde vara med förövrigt! Efter det gick vi ännu mera på mässan och letade i ungefär 50000 år efter ett träns och terrängskydd, köpte lite till och sedan bara gick vi runt och strosade och kollade på hoppningen och dressyren. Vid kl 20 gick bussen hem till Kalmar igen, på vägen hem kollade vi på High school musical och åt på burger king. Kom hem kl. 1 och sen sov jag heela natten :)
Det var mitt GHS och jag hade jätteroligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0