Rubrik?

Kom hem sent idag, missuppfattade alla bussar typ..
Var på JB till klockan 1 ungefär, gick hem efter det och drack kaffe sedan stack jag till Cheval! Bara pratade gjorde vi idag, förövrigt kommer mina najsiga saker på fredag!! Efter det så åkte jag iallafall hem och åt, sedan vidare mot stallet där jag fixade allt och gav hästarna kvällsmat.
På JB fick jag följa med och kolla mest, träffa lärare, se alla klassrum/studior osv. och se hur lektionerna var. Tyckte det verkade jättebra så mitt gymnasieval är därmed helt bestämt! Älskar verkligen stämningen på skolan, asbra var det :)
Men nu blir det sängen för mig, hoppas ni sover bra i natt :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Hörde att du träffade min mamma på JB. Hon blev jätteförvånad när hon såg dig ;)

2011-02-17 @ 16:39:03
URL: http://emmawahlmino.bloggplatsen.se
Postat av: majja

Min bror går där och en del av mina vänner (killar), de trivs superbra! :d

2011-02-17 @ 22:39:00
URL: http://hestochponni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0