Smart kille!

Sitter vid mammas dator nu, såklart glömde jag min i pingishallen innan.. SMART! Har iallafall talat med dem och dem skulle ringa till mig om dem hittar den.. Hoppas verkligen den blir upphittad! Mitt liv kommer gå i kras annars :(:(:(:(:( min fina blåa dator<3

Som sagt spelade vi pingis hela förmiddagen idag. Jag vann alla matcher på min egna vis :) bäst är jag! Efter det hade vi motionskunskap och sen slutade vi vid 2, asnice! :D Har ingen aning om vad jag ska göra resten av dagen, kolla på TV antagligen, haha jävla mig alltså!

Förövrigt har jag haft en knäppdag idag. Har skämtat hela tiden och så räknar jag snällhetspoäng :( Men men kan inte hjälpa att jag är störd :')

Mer update sen, kanske :)
Korven och jag i somras, haha rena byxor!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du är knappast ensam om att vara störd :) Men det får man va! Och alla är störda på ngt sätt, ingen är helt normal :)

2011-02-15 @ 22:47:19
URL: http://linnealindquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0