Stallfritt

Har haft stallfri dag idag. Det är ganska skönt :)
Har kollat på två filmer och diskat idag bara, så det har bara varit chill chill chill. Filmerna jag kollade på var den första Pokemon filmen och The Horse Whisperer aka Mannen som kunde tala med hästar. Pokemon kollade jag mest på för att jag ville ha lite nostalgitripp, den är sjukt bra verkligen! Kommer ihåg när jag såg den när jag var liten samtidigt som jag lekte med mina små pokemonleksaker haha! The Horse Whisperer var också asbra! Fattade dock inte slutet men det gör inget.
Ikväll har jag absolut ingenting att göra, så ni får ge mig förslag på något jag kan blogga om! Är det något speciellt ni vill veta? Eller något ni vill ha hjälp med? Vill ni veta min åsikt i någon fråga? Kommentera!


Kommentarer
Postat av: Catrine

vad var det med slutet du inte fattade? x)

2011-02-21 @ 20:34:34
URL: http://catrinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0