Tävling Tingsryds RoKK

Red som sagt en LB och en LA idag. Gick sådär faktiskt! Det var två olika underlag på banan och framhoppningen och det var två väldigt olika dessutom. Gillar inte denna tävlingsplatsen, går alltid dålig för mig här och personalen är riktigt seg, dessutom är hindrena fula.. Men nu ska jag inte hålla på och klaga och skylla ifrån mig, det var inte vår dag helt enkelt.
Stryker ett streck över LB, hade ett nerslag men det gick asdåligt hela rundan.
I LA var han dock jättefin! Han var mycket mer med mig och mer taggad, som han ska vara. Tyvärr blev han lite flack i första kombinationen så vi fick ett riktigt skit nedslag där, riktigt tråkigt för vi hade varit farliga i omhoppningen!
Så jag är iaf halvnöjd tror jag, känns ganska bra inför Div 1 nästa helg iallafall då det gick bra för alla från min klubb!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tingsryd har ju inte alls fula hinder, dem är as tuffa!

2011-03-02 @ 01:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0