Visste ni att?

  • Jag har 9 kuddar och 3 täcken i min säng men jag använder bara 1,5 täcke och 4 kuddar men jag kan inte sova utan de andra
  • Jag sparkar, pratar, snarkar och puttas när jag sover.
  • Jag är jättebortskämd, köper iprincip ingenting själv.
  • Jag älskar att skratta och kan skämta om allting, både bra och dåligt..
  • Jag har sjuk humor.
  • Felicia och jag har varit bästa vänner i 9 år och bara haft småbråk med varandra.
  • Jag har blåa ögon, älskar dem!
  • Mina största kroppskomplex är mina tänder och min navel.
  • Jag skäms knappt för någonting.
  • Jag gillar att äta.
  • Jag vill att så många lampor som möjligt ska vara tända.
  • Jag älskar att sjunga!

Kommentarer
Postat av: majja

Jag sover med 7 täcken ibland! Mysigaste som finns! XD

haha! Du är typ ninja i sömnen ^^

2011-02-18 @ 21:38:52
URL: http://hestochponni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0