Dagens ridpass 19/1

Ridhuset idag igen, suck! Vill rida ute men det går inte nu :(

Först ut var Carisma. Red över lite bommar i alla gångarter med henne samt lite övergångar. Red inte så hårt eller länge för hon ska hoppträna imorgon. Jag är nöjd fast hon kändes ganska loj och seg. Inte likt henne som brukar vara en tickande bomb!

Korven travade jag på idag! Hade helt glömt hans trav, fast nu har den förbättrats nä hans spänningar i bogarna är borta, han har faktiskt riktigt fint steg egentligen! Är inte jättenöjd med passet, fick inte till någon riktigt bra galoppfattning och det kändes som att jag var hård i handen och att jag inte orkade sitta emot när han blev stark och pigg. Är egentligen nöjd på det stora hela men jag tycker defenitivt att jag kunde gjort bättre ifrån mig!

Kommentarer
Postat av: Elin

Rider också hellre ut än i ridhuset! ;)

2011-01-19 @ 21:08:02
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/
Postat av: Elin

Rider också hellre ut än i ridhusen! ;)

2011-01-19 @ 21:08:18
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0