Missuppfattning

Egentligen skulle inte jag åkt till stallet idag för jag var sjuk, men mamma sa ingenting till mig förän jag redan var där haha! Men det gick bra även fast jag är ännu sjukare nu ungefär..
Hann inte åka till JB, men det gör inget jag vill gå där ändå! Nu känner jag mig mest trött och lite sur, ska äta mat och sen försöka sova lite. Får se hur det blir med skola/stall imorgon..
För övrigt tycker jag att snön ska försvinna nu! Vill kunna rida ut och annat som inte gå rnu men all is och snö :( Imorgon ska det tydligen bli ännu kallare, åh kan det inte bara bli varmt!? Fast jag och Lydia ska ju i och för sig sätta vår plan i verket och skicka ut all snö i rymden för då kommer den aldrig tillbaka! 

Natti och hoppas ni får vara friska iallafall :) <3
Bild från i somras på Carisma, vill ha så varmt igen :(

Kommentarer
Postat av: Elin

Bra idéen med snön, haha! om ni fixar att snön försvinner blir jag glad ;)

2011-01-26 @ 21:28:40
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0