;PpPpPPpP XD XD :P

Mina smeknamn till Jakob:
- Joppe
- Joppis
- Joppi
- Jatiii
- Jatil
- Jatilili
- Joppin
Jakobs bästa citat genom tiderna:
"Jag mår illa av att vara trevlig :("
Jag och Joppe kollar på Idol:
Peter Jihde: Då får vi hoppas att rösten håller!
Joppe: Varför skulle brösten spricka?
Jag: RÖSTEN JOPPE RÖSTEN........
Jakob: Jag är en språkmänniska även om jag inte kunde lära mig tyska
Jag: Mhm?
Jakob: Jag kan ju iaf USAiska :')
Jakob: *tar fram ett juicepaket* Orange juice vad är det? Ahja, det kan du få om du vill iaf.
Jag: Orange betyder apelsin..
Jakob: Jaha. :)
En stund senare;
Jag: Men Joppe, du ser ju att det är apelsiner på juiceförpackningen!?
Jakob: Vad vet jag? Det skulle ju kunna vara oranga apelsiner :D
Martin: Men tallibaner är ju fan stolta över vad de gör!
Joppe: Vad är tallibaner?
Joppe pratar om gymnasieval med vår rektor:
Anki: Men om du inte ska gå häst kanske du kan gå barn och fritid?
Joppe: *tänker ett tag* Måste man träffa barn då?
"Jag trodde Al-Quida var ett land...."
Jakob: Du vet Voldermort?
Jag: Ah?
Jakob: Han har ju ingen näsa som du vet..
Jag: Jaaaa? -.-
Jakob: Undra hur han skulle se ut i näspiercing :D
I början av den sista Saw filmen när några människor plågas:
Alla i biosalen: *Drar efter andan, tystnad*
Jag & Joppe: *Dör av skratt*
Under filmen, i en av de äckligaste scenerna:
Joppe: Gillar du din tröja?
Jag: mmm
Joppe: Går det bra om jag spyr på den?:)
Jakob skrev en sång till våran rektor:
"Jag såg en ängel - det va inte du.
Jag såg en djävul ooo  de va du.
Jag såg en kvinna som såg ut som en man.
Jag såg en kvinna som såg ut som en hund.
HEJ HEJ ANNIKA HEJ PÅ DIG ANNIKA.
HEJ ANNIKA HEJ PÅ DIG ANNIKA.
HEJ HEJ ANNIKA HEJ PÅ DIG ANNIKA"
Mina smeknamn till Jakob:
- Joppe
- Joppis
- Joppi
- Jatiii
- Jatil
- Jatilili
- Joppin
Jakobs bästa citat genom tiderna:

"Jag mår illa av att vara trevlig :("
Jag och Joppe kollar på Idol:
Peter Jihde: Då får vi hoppas att rösten håller!
Joppe: Varför skulle brösten spricka?
Jag: RÖSTEN JOPPE RÖSTEN........

Jakob: Jag är en språkmänniska även om jag inte kunde lära mig tyska
Jag: Mhm?
Jakob: Jag kan ju iaf USAiska :')
Jakob: *tar fram ett juicepaket* Orange juice vad är det? Ahja, det kan du få om du vill iaf.
Jag: Orange betyder apelsin..
Jakob: Jaha. :)
En stund senare;
Jag: Men Joppe, du ser ju att det är apelsiner på juiceförpackningen!?
Jakob: Vad vet jag? Det skulle ju kunna vara oranga apelsiner :D
Martin: Men tallibaner är ju fan stolta över vad de gör!
Joppe: Vad är tallibaner?
Joppe pratar om gymnasieval med vår rektor:
Anki: Men om du inte ska gå häst kanske du kan gå barn och fritid?
Joppe: *tänker ett tag* Måste man träffa barn då?
"Jag trodde Al-Quida var ett land...."
Jakob: Du vet Voldermort?
Jag: Ah?
Jakob: Han har ju ingen näsa som du vet..
Jag: Jaaaa? -.-
Jakob: Undra hur han skulle se ut i näspiercing :D
I början av den sista Saw filmen när några människor plågas:
Alla i biosalen: *Drar efter andan, tystnad*
Jag & Joppe: *Dör av skratt*
Under filmen, i en av de äckligaste scenerna:
Joppe: Gillar du din tröja?
Jag: mmm
Joppe: Går det bra om jag spyr på den?:)
Jakob skrev en sång till våran rektor:
"Jag såg en ängel - det va inte du.
Jag såg en djävul ooo  de va du.
Jag såg en kvinna som såg ut som en man.
Jag såg en kvinna som såg ut som en hund.
HEJ HEJ ANNIKA HEJ PÅ DIG ANNIKA.
HEJ ANNIKA HEJ PÅ DIG ANNIKA.
HEJ HEJ ANNIKA HEJ PÅ DIG ANNIKA"

Kommentarer
Postat av: Madeleine Johansson

Min hemmaklubb har lixom fina hinder, välskötta och fins färger, men dom är så grymt Tråååååååkiga! alla är precis likadana, totalt ointressanta! XD fast jag tävlar ändå aldrig där så ;)

Jag tävlade där förra året på min B-ponny, dom har lite "lättare" hinder än Dagstorp på något sätt + att det finns inga hinder i vattnet, bara rätt igenom! ;)

Det brukar oftast vara så att 1 och 2 brukar få starta sist i dressyren och först i terrängen orrätvisa Haha :D

2011-05-11 @ 20:27:48
URL: http://showjumpers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0