Saker jag kommer skriva om här

Skriver ner lite punkter om olika saker som jag kommer att skriva om här i bloggen.

  • Vardaglig ridning.
  • Tävlingar, uppdaterar ifrån de tävlingar jag är på, resultat ifrån gamla osv.
  • Min allmäna vardag, allt som händer runt omkring mig!
  • Fälttävlan, hur det går till, favorittävlingar och allt möjligt!
  • Utrustning, sånt jag använder, sånt jag vill ha, tips om olika saker.
  • Fysträning som jag gör.
  • Bilder på allt möjligt!
  • Åsikter om allt mellan himmel och jord.
  • Humor,  till viss del.

Är det något speciellt ni läsare skulle vilja att jag skrev om? Säg till isf! Öppen för alla förslag :)


Kommentarer
Postat av: Sverker & Svetlana Svensson

Vi tycker din mamma är jätteintressant att läsa om,

kan du inte skriva lite grann om henne då och då?

Tacksam om du gjort det, det hade blivit den nya höjdpunkten i vår vardag!

MVH

Sverker & Svetlana S

2011-01-16 @ 00:09:12
Postat av: ISABEL

Du kan skriva om din älskade kära underbara bästavän (med andra ord: mig)

2011-01-16 @ 17:29:28
URL: http://isabellundmarks.blogg.se/
Postat av: Alma

Du har redan en trogen bloggföljare tack vare johanna :)

2011-01-16 @ 19:14:13
URL: http://prinsessorna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0