Det är tre sekunders regeln som gäller oavsett hur lång tid det har gått

Chenare.
Åhhhhhhhhhh Harry Potter var sååå bra <3 <3 <3 Älskar dem filmerna så nu är det så sorgligt att det inte kommer fler :( :( Men det kanske är bra, för oftast blir sånna här filmer som är olika delar eller så bara dåligare och dåligare men det har inte Harry Potter blivit! Och vilken jävla bra slut dem hade fått till också, helt grymt bra. Stackars Snape ändå, ingen har förstått att han alltid varit så snäll ju  :( :(
Förut idag när jag skulle åka bussen hem från stallet så missade jag den så mamma skulle åka och hämta mig, och snäll som jag är går jag då mot bron så att det ska gå snabbare och hon inte behöver köra lika långt osv, sedan ställer jag mig och väntar när jag gått ganska lång och så ser jag henne komma så då går jag ut mot vägen och vinkar och hon bara gasra förbi haha! Sedan så ringer jag henne men hon hade ju såklart glömt mobilen hemma.. Hahahah efter ett tag kom hon iallafall tillbaka och såg mig. Lite kul att hon bara gasar flrbi sin egna son men så kan det ju bli, hade ju lugnt kunnat göra samma sak men det är lite roligt, tycker jag iallafall..
Jag har såå ont i ryggslutet så nu tänker jag sova. Imorgon ska jag nog hoppa med Naiomi. Vi får see :) Natti!!
ps jag vill ha en samshieldhjälm ds

Kommentarer
Postat av: Hanna

SV Var ju väldigt bra pris ! :)



Jag vill också se Harry Potter, måste boka biljett känns det som :D

2011-07-14 @ 11:24:37
URL: http://brusella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0