Dream Believe Achieve

Idag börjar dressyren på Nordiska Mästerskapen i Danmark. Vet inte hur många svenska ekipage som hara ridit än men jag hoppas att dem gjort grymt bra ifrån sig! Jag hejar på dem! Hade grymt gärna velat vara där, så himla roligt att representera Sverige och bara vara en del av allting där borta! Men det får jag ta igen på storhäst nu, för dit vill jag komma. Jag önska iallafall alla Svenskar lycka till och till Caroline säger jag held og lykke! Hon är den enda som inte är svensk som jag hejar på höhö ;)
Idag vaknade jag ganska tidigt och då har jag kollat på massa roliga klipp och även på Hästpojken, så grymt bra program alla borde se det! Nu äter jag frukost och tittar på Ana Gina show. Senare blir det stallet och sen kanske film osv med Felicia eller ska jag umgås med min kusin som kommer hit.
Blog u later ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0