I read somewhere... how important it is in life not necessarily to be strong... but to feel strong You once told me, our fingerprints don't fade from the lives we touch. Is that true for everybody, or is it just poetic bullshit?

Det regnar jättemycket :( Hoppas att det blir lite uppehåll snart iallafall så vi kan åka till stallet. Iofs så är det inte så farligt att rida i regn, det är roligt förutom att lädret blir stelt och fult och all utrustning blir smutsig, och så blir underlaget i paddocken så bra när det har regnat. Hoppas att det snart slutar fast hellre att det regnar rejält denna helgen och inte nästa för då är det Superhelg på Udden!! Tredagars med dressyr och hoppning och annat skoj. Förra året regnade det grymt mycket, vårt tält som mamma och jag skulle sova i nästan flöt runt och allt vi hade med oss var blött.. Haha. Men det gick bra ändå, Korven och jag vann en klass och debuterade LA+5 med ett nedslag och han var grymt fin hela helgen. Hoppas att han är likadan iår igen :) Sedan så ska jag och Naiomi debutera där också!
Imorgon är det stallfest, det är ju alltid kul. Hoppas bara på fint väder :) Vi från "lilla stallet" sitter som vanligt tillsammans och vi ska ha med oss gemensam mats osv osv och jag ska såklart baka kladdkaka :D
Har ingen aning om vad jag ska skriva mera nu. Ska måske skriva ett inlägg till senare :)
Ja, ni ser ju hur det regnade förra året!

Kommentarer
Postat av: cajsa

var där förra året oxå i regnet.. ;)

2011-07-17 @ 23:49:07
URL: http://cajsafridaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0