I'll be miles away

Tjaaa sitter hos Felicia nu. Skulle passa hundar hos faster idag och igår och imorgon men jag glömde berätta.. Datorn fungerade inte där heller så jag bloggar lite nu. Idag har jag sooolat en massa sen har jag vart hos pappa och ätit sedan tog jag mopppen hit och jag och Felicia har pratat mest och läst bloggar :) NMet har ju gått sådär nu, grymt många uteslutna och t.om ett dödsfall! Tycker inte det är OK. visst att ett mästerskap inte ska vara enkelt men hur kul är det på en skala när 4 st ponnyer kommer i mål? Då är det för utslagsgivande och svårt. Så ska det vara i hoppningen tycker jag isåfall. När hoppningen går sist ska den vara svårast och det är där ekipagen ska "ramla bort" och absolut inte i terrängen för den ska vara rolig samtidigt som den ska vara lagom svår! Nej där kunde dem faktiskt tänkt över banorna lite mer. Men nog klagat, vi har en svensk ponny som ligger/låg på bronsplats igår, ingen aning om hur det gått i hoppningen idag! Men nuuu ska jag göra nått annat ;) Ses! Varför går det inte att lägga in bilder!?

Kommentarer
Postat av: Caruuu

Charlotte vandt bronze og det svenske hold fik sølv :=)

2011-07-10 @ 18:14:07
URL: http://caroline-eventing.dk
Postat av: celine

fin blogg! :)

tycker du superduper bra uppdatering låter bra för dig? då borde du kolla vår blogg! :) vi kanske kan följa varandra via bloglovin? :) kram

2011-07-11 @ 21:21:09
URL: http://matildaceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0