Let it out and let it in

Sitter och lyssnar på musik nu, ska äta lite negerbollsdeg sen ska jag gå till Cheval och sen ska jag packa mina tävlingskläder :) Kom på att jag skulle visa er packningen förra helgen men det glömdes bort, får ta  nya fina bilder i helgen då antar jag. Så skulle jag ju visa vad jag köpt också men jag har inte orkat ta kort på det haha, köpte iallafall ett träns till Naiomi, ett skärp till mig, en piké till mig och en vit långärmad tröja och idag ska mamma köpa en slips till mig också och så har jag beställt en annan piké och ska köpa ett skärp till sen har jag två utfits i terrängen, gött! Dock har jag inte slips då utan den har jag i dressyren och hoppningen, hade en annan innan men det blev spårlöst borta och nu har jag ridit två tävlingar utan den :( Jättefult haha.
Men nu ska jag röra på mig, måste platta håret innan bara :) ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0