LIFE equals RISK equals ADRENALINE equals AWESOMENESS equals LIFE

Chenare alla guzzar B-)))))
Jag sitter og pratar med Caroline nu om sponsorer. Är kul att höra hur andra hittade sina osv osv.
Mamma är iväg och målar på Udden, she's crazy about fixa till tävlingar haha. Jag orkar ikke skriva nått så seriöst så detta får la bli det enda idag. Har tappat lite blogfeeling känner jag. Vet inte vad jag ska skriva og jag orkar ikke. Men det gör inget för jag gör bara sånt som är kul! Hej hopp!
Ska iallafall välja ut lite bilder att sätta i Korvens annons. Får bli mest hoppbilder för jag har tyvärr inte så många terrängbilder :(
Skulle väääldigt gärna skriva något kul och intressant. Men har noll idéer känns det som. Kommer nog att lägga ut outfits som jag ska ha i helgen och sen ska jag fixa en ny terrängoutfit som jag ska ha nu när jag rider storhäst. Det kanske är av intresse? :) Ska försöka fixa något kul iallafall! Hejdå. Märkte att detta var andra gången jag sa hejdå.

Kommentarer
Postat av: Sandra - Hon med isabellen!

Sv: Åh fräsigt, då sticker man verkligen ut! :D Men va, det står ju inte i TR att det måste vara vitt, har ju förtusan kollat upp det..! Men att det måste vara enfärgat kanske man kan hålla med om, vet inte om det är "för utstickande" eller nåt sånt om det nu står i TR, men ändå..! :o

2011-07-19 @ 00:33:17
URL: http://ponnybruden.blogg.se/
Postat av: Sandra - Hon med isabellen!

Sv: HAHA oj ja det var ju lite... speciellt. Kanske tävlingsledaren som hade något emot Storbritannien.. ;) haha!

2011-07-19 @ 00:57:55
URL: http://ponnybruden.blogg.se/
Postat av: Sandra - Hon med isabellen!

Sv: HAHAHA det är nog inte helt otroligt.. HAHA! Men en sån kinkig tävlingsledare det måste varit då, haha! :'D

2011-07-19 @ 01:01:02
URL: http://ponnybruden.blogg.se/
Postat av: Ebba Eriksson

sv: okej, tack joppe! problemet är att jag inte ha ngt grönt schabrak.. :(

ps. saknar dig

2011-07-19 @ 13:12:22
URL: http://eebbaeriksson.blogg.se/
Postat av: andrea

du tävlar väl i fälttävlan? skulle jättegärna vilja satsa på det med "min" nordsvensk (som jag har som min) men hon är väldigt tittig, hon hoppar allt hemma men inte på terrängbanan. men det mesta hoppar hon faktist, även springer egenom vattnet. men på banhoppningen kommer vi inte runt ;) har du något tips? har tävlat startfälttävlan en gång och det tyckte hon var jättekul, speciellt att galoppera i full fart ;)

2011-07-20 @ 16:58:40
URL: http://ponnyfjantarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0