Terrängbanan!!

Hey!
Har just nu gått terrängbanan och WOW! Simply that! Väldig sjukt svår tycker jag.. i alla fald min CIC* - har pratat med Lærke (henne vi köpte Karry av - förra EM-silver vinner och väldig meriterad i 3*), och hon tycker att den 2* är supersvår ochså.
Jag tror ochså att dom danska ponnyarne får jättemycket att se till - jag är stonesure på att Mai Kaas och Midnight vill göra det gött. Hoppas att Christine Bugge och Lady vill det samma.
Men! Vad angår Karry och jag, måste jag virklig rida som fan! Jag måste vära superfokuserad för inte att göre dumma fel. Karry kan ju easily - hon var klar till 3* da vi köpta henne. Meeen hon är bestemt inte lätt! Man måste rida korrekt och tänka jättemycket over galop och sånt.
Nu måste jag rida igen! Ha det bra :=)
Puss och kram
Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0