Världens skönaste läsare!

Har en riktig rolig läsare ska ni veta haha! Ska berätta för er nu!
Ni har ju säkert sett min luva som det står "Korven" på, och iår gav jag ju även en likadan till Johanna Grant på hennes födelsedag men med texten "Köttbullen" som hon skulle ha till finaste Chaboukie. Gav den mest på skoj eftersom vi hade skämtat om det tidigare och så. Sedan nu när vi var på Ölandshoppet och tävlade så hade vi ju dem huvorna på i en klass. Tror det var då Ida skrev till mig på fb och sa något om att dem var coola och så och att hon också skulle göra sånna och hon sa även att hon skulle göra en med mitt namn på. Trodde verkligen att hon skojade tills jag nu fick bildbevis på fb haha! Hon har verkligen broderat en luva med mitt namn, lite kul tycker jag! Grymt härlig tjej :D
Så grym!!!!! Synd bara att Hööks stavade med c istället, men skitsamma lite. Haha kan inte sluta skratta, blir så glad på något vis!
Här är finaste Korven och finaste Köttbullen i sina huvor<3
www.idabarsk.shapemeup.se !!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0