We can sweep the floors like a hurricane

Dåligt väder idag=sura miner! Hatar när det är mulet och småregnit osv. Blä.
Har suttit vid datorn och varit i stallet, inget mera typ. Jag är helt grymt trött nu! Tänker sätta mig på mitt rum med film, kaffe och kladdkaka tror jag. Härligt! Önskar att jag hade någon vacker person att dela det med bara, hade varit underbart.
Hoppas också att min beloved Felicia loggar in på msn så hon kan skicka bilderna från igår på mig, för det vill ni va!? Imorgon ska jag vara hos tandläkaren kl 8 och spänna tandställningen. Otroligt roligt att gå upp så tidigt för en sån sak! Efter det hoppas jag på fint väder så kanske jag går ut en runda också. Självklart måste jag packa också, kläder och så till falsterbo. Grymt! Åker mest dit för shoppingen som sagt men också föratt kolla på Mats och Comet och såklart huntingen :) Kommer bli två härliga dagar! Ska bo hos min kusin som bor en bit från falsterbo och det kommer säkert vara jättemysigt :) Hade gärnat stannat ett par dagar till och sedan åkt till Danmark och roat mig men hur kul är det helt ensam liksom!?
Nu ska jag sluta babbla och så ska jag leta upp en bra film. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Ronja

Okej. :) Men det är bara att höra av dig när du vet, se till att köpa en brun sadel bara. ;) haha



Ja VÄLDIGT snyggt efternamn. ;) haha

2011-07-03 @ 20:55:27
URL: http://ronjahakansson.blogg.se/
Postat av: josefina

Då ska jag prata med dom ! :)

Kanske man ser dig på mässan , letandes efter fynd ;P

2011-07-04 @ 09:21:48
URL: http://jnordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0