Who thought that we would be a part of something so special.

Jag älskar dig mest♥

Kommentarer
Postat av: Evylyn

Skulle du inte lägga upp bilder på ridpasset med Naiomi? :p

2011-07-04 @ 10:48:48
Postat av: Anonym

Jag fattar FAN inte hur du tänker! Din vän Johanna har nyss förlorat sin ponny!! Du har inte ens skrivit ett litet inlägg till henne här på bloggen om det! FY FAN VILKEN DÅLIG VÄN DU ÄR JACOB!!!!

2011-07-04 @ 11:16:48
Postat av: Mikaela

guud så söta bilder!asså jag fattar inte varför endel säger att du är en dålig vän osv, jag menar dom behöver inte lägga sig i vad du bloggar om för det är ditt eget val ju! hoppas allt går bra med hästarna och så;)

2011-07-04 @ 20:25:22
URL: http://fotofreaket.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0