You take me to the greener grass, I hope this love forever last.

Måste bara clear lite things up här. Vissa av er är arga på mig över att jag inte skrivit något inlägg eller liknande om Chaboukie. Vet egentligen inte varför jag inte gjort det, finner inte ord att säga helt enkelt. Det var en hemskt tragisk olycka och det var så sjukt grymt hemskt synd att det skulle hända just Johanna och Chaboukie som utan tvekan är en av Sveriges finaste ponnyer.♥
En sak måste jag dock fråga er som varit så arga över detta, kallat mig för världens dåligaste vän osv. Hur fan vet ni att jag inte sagt ett ord om detta till Johanna? Har ni kollat igenom mina sms och kollat mina msn konversationer så ni verkligen vet till 100% att jag inte brytt mig ett skit om detta!? Det är väl för fan klart att jag visar omtanke till Johanna när något sådant händer, vi är ju liksom vänner!! Skäms på er.
Chaboukie och Korven efter två bra rundor i LA på Ölandshoppet detta året.
R.I.P fina och bästa fläckis♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0