Adrenaline

Hade jag inte hållt på med fälttävlan eller om jag någon gång skulle tröttna på den underbara grenen skulle jag lätt börja med western! Det ser fucking kul ut när dem gör sina slidestopp och spinnar och allt vad de hittar på. Hästarna ser ofta väldigt nöjda ut också.
Har alltid viljat vara en cowboy haha, dem är så coola ju! Och så rider dem fort på dessa stora ytor och rider bland lösa hästar och uppe bland berg och så, i USA pratar jag om nu alltså. Det ser ännu mer kul ut och helt underbart att rida på en stoooor äng högt upp där man har jättestor utsikt. UNDERBART! Älskar dessutom att rida fort, finns inget bättre! Kanske ska satsa på att bli cowboy någon gång? Haha erkänn att det skulle vara sgrymt!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Varför inte bli hinderjokey ??

2011-06-04 @ 21:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0