Dagens ridpass 26/6

Korven vilade.
Red Naiomi och han ver helt vild! Hon har ju vilat hela helgen eftersom vi var i Trossnäs så hon var piggelin kan man säga! Började med att galoppera henne ett tag i båda varven så hon lugnade ner sig och efter det red jag mycket volter och serpentiner i olika tempon. Hittade knapparna på henne och hon var så grymt fin! Riktigt roligt var det att känna att det bara stämde allt jag gjorde. Kändes som att vi var ett team nu när jag visste hur jag skulle rida, så roligt! När jag ridit klart i paddocken red jag ut och galopperade lite, hon tyckte det var jättekul och vi hoppade över en stock och lite pinnar som fanns i skogen haha det var roligt tycket vi båda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0