Dagens ridpass 6/3

Hoppade lite linjer och studs idag med mammas hjälp. Det gick bra och han var grymt mycket bättre än i tisdags! Mycket lugnare och tog tag i mer saker. Bara problem när det blev stort och jag red illa.
Allt sitter kvar sedan Lotta Björe träningen när vi fastnade i hindret och han blev skadad.. Jävla skit, hade det bara varit säkerhetsskollor så hade det aldrig blivit såhär............
Hemskt att en sådan liten grej sitter kvar än. Särskilt på träningar. På tävling är han mer annorlunda, veckan innan vi skulle till Kalmar på sista omgången i Div 1 var han likadan som i tisdags på träningen men på tävlingen var han helt fantastisk. Vill bara att detta ska lösa sig nu för det är fööör tråkigt när det inte funkar och jag tycker att jag skulle förtjäna att det någon gång ska gå bra i längre perioder. För det har det iprincip aldrig gjort.
Han var iaf fin idag så jag ska rida LA på söndag och se hur han känns, känns han helt amazing så får han gå LA MSVB nästa dag annars byter jag till LB och LA istället.
Braås 2010, debut i MSVB och han var så grymt jätte underbart fin!

Kommentarer
Postat av: feliciaaaaa

Det går ju för fan alltid bra för dig ju så sluta klaga.........

2011-06-04 @ 08:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0