För vi har tagit studenten

Inte mycket bloggning idag. Har själv gått ut nian och dog av gråt lite, fan va hemskt att lämna den underbara klassen och skolan och lärarna :(
Sedan tog min bror studenten, sjukt kul! Grattis! Längtar tills jag gör det, såg så himla härligt ut :) När han åkt runt i Kalmar på flaket så blev det lite party här hemma med släkt och vänner, Erik har festat till det riktigt med sina vänner så att stackars Ellen fick champagne på sig haha.. Nu ska dem iaf dra uuut så blir det lite lugnt här!
Imorgon ska jag iväg en sväng till Hööks och kanske Cheval sedan ska jag ringa ett samtal och planera annat. På kvällen blir det träning och efter det ska jag till parken med ett par vänner :)
Fullsmockad dag alltså!!
Ses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0