Jag har haft näsblod idag

Och nu vet ni det också, pinsamt var det haha! Fick det igår när jag red också, något fel på min näsa för jag har det jääätteofta.
Idag har jag varit ute med en kompis, vi har varit vid slottet och bara chillat och solat! Asskönt! Sedan var det något brollöp eller fest där också, lite coolt att gifta sig i Kalmar slott. Det vill jag också göra!!
Har varit i stallet innan och duschat Korven så han är fin imorgon. Vi behöver dock inte åka så jättetidigt så packa och knoppa fixar vi imorgon. Mamma jobbar så det är pappa som ska följa med, han har bara varit med själv med mig en gång innan. Annars har han bara tittat. Kommer sakna mamma, vi är ju ett team! Men vem vet, det kanske går jättebra när pappa är med? Får ha lite genomgång med honom i bilen om hur det brukar fungera haha ;)
Sist pappa var med så kom jag tvåa i en LA och kvalade till MSVB, det var härligt!

Kommentarer
Postat av: Ozzy

Lycka till! :)

2011-06-04 @ 22:31:26
Postat av: isaaaaabel

mina bilder!!!!!!!!!!!!!! (6)

2011-06-04 @ 23:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0