Kolla vad jag fått!!

Min snälla mamma kom igår hem med saker till mig trots att det var hennes födelsedag, tack så jättemycket!
Hööks ska ju få in Magic Brush borstarna och dem hade kommit igår så mamma köpte dem till mig! Har velat ha sånna länge eftersom de verkar så himla bra. Man fick dem i trepack, alltså en av varje och det var ju bra!
Dessutom var priset väldigt bra, 169:- får man betala. Annars kan man ju tänka sig att dem skulle sätta ett helt sjukt pris på dem haha.
Såhär ser de ut iallafall:
Gula är till päls, röd till hovar och blå till benen!
Mamma köpte även två bridongbett ett guld och ett silver samt ett vanligt tvådelat bett. Lär behövas snart!

Kommentarer
Postat av: Ida

Kan du inte skriva vad du tyckte om dem sen när du prövat dem? :)

2011-06-19 @ 14:15:14
Postat av: patricia matsson

hur funkar dom, haha? :)

2011-06-19 @ 20:57:00
URL: http://patriciam.webblogg.se/
Postat av: Danai

Haha, är det bara jag som inte fattar grejen med borstarna? Skriv vad de är bra för, pleeeeeeease :D

2011-06-20 @ 08:29:55
URL: http://doverholtdanai.blogg.se/
Postat av: frida

Du är väl kompis med Johanna Grant? Varför har du inte skrivit något om att hennes fina Chaboukie har gott bort? Jag menar, ni kände väl varandra ganska bra?

2011-06-26 @ 22:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0