LIFE equals RISK equals ADRENALINE equals AWESOMENESS equals LIFE

Om 30 min slutar mamma jobba och då ska vi till stallet, hon ska hjälpa mig hoppa och så kanske jag ska rida Emmas häst Maya för hon är bortrest. Roligt!!
Kvällen igår blev jag hos Rebbi, vet inte varför men det var kul. Vi kollade på de hemskaste filmerna inuti världshistorien alltså Black Swan och Shutter Island, usch dem är bra men otroligt psychedelic och det är så läskigt! Idag på förmiddagen har vi bakat kladdkaka och spelat tv-spel innan jag pkte hem vid kl. 15 och nu är jag här OMG!
Sitter och lyssnar på världens bästa Mumford and sons och dricker kaffe, ska äta lite och så behöver jag verkligen damsuga mitt rum! Men det får vänta en liten stund.
Tycker ni att jag ska lägga ut bilder på outfitsen jag ska ha i helgen? Eller ska jag strunta i det? Behöver fortf hjälp med stövlarna förövrigt!!
Nu ska jag göra något vettigt, lycka till haha!

Kommentarer
Postat av: Ozzy

Klart vi vill se bilder! Massor av bilder, iaf jag!

2011-06-03 @ 17:38:45
Postat av: Fellan

Ja!! Lägg ut bilder!!

2011-06-03 @ 21:14:09
Postat av: Johanna A/Missy

Outfits är alltid intressant! :)

2011-06-13 @ 10:35:33
URL: http://missmercury.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0