Ölandshoppet dag 1

Det har varit grymt soligt! Är dock väldigt ojämnt solbränd haha, men skitsamma det är ju skönt med sol. Massor av fina hästar fanns det också, och duktiga ryttare!

Red en LA idag och han var jättefin! Fick 12 fel, 3 ner, men han kändes väldigt bra ändå. Mycket bättre än åde i fredags och i tisdags. Bjöd till och var pigg och glad! Ett nerslag var helt mitt fel för jag la honom helt fel, de andra var mest otur/slarv av båda. Hade en bra tid så hade jag inte rivit så mycket så hade jag blivit placerad! Men jag är som sagt nöjd, småmissar som kommer ibland och idag var jag ju bara ute efter känslan :)

En fin bild som Sara tog på oss idag, snodde den ifrån henne hoppas det var OK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0