Ölandshoppet

Längtar mycket tills söndag och måndag då jag ska tävla! Som det ser ut nu ska jag rida LA på söndag och LA MSVB på måndag. Men jag ska se hur det känns imorgon när jag ska hoppa hemma så kanske vi går ner en klass.
Ska ha lite olika utrustning men jag har ingen aning om om jag ska ha mina svartbruna stövlar eller bara mh stövlarna? Just nu dör mina fötter för mh stövlarna är så hårda, dock är dem väldigt snygga..
Vad tycker ni? Ska jag bara ha mh, eller bara de svartbruna eller ska jag blanda? Kan även avslöja att jag och Johanna Grant ska ha liknande outfits på måndag då vi startar nästan precis samtidigt!
Ska förbereda inför tävlingen så gott det går, rida igenom Korven och rida honom i riktig hoppgalopp samt rida med bommar. Och så måste vi skaffa lite självförtroende! Yoho detta kommer gå asbra tror jag för jag är taggad till 9000 :D
Förra året på Ölandshoppet gjorde jag 2 av 3 rundor grymt bra. Nollade också min första LA där! Korven var så fin :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

jag ska börja åka runt på tävlingar i småland.

Vilka tycker du är bra i kalmar

2011-06-02 @ 16:45:58
Postat av: amanda

kan du inte lägga upp en bild på outfiten! :)

2011-06-02 @ 22:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0