Shopping

Har köpt lite saker senaste tiden. Fast precis när jag laddat in bilderna från mobilen så märkte jag att jag inte tagit kort på linnena jag köpte, men det är vanliga oversize linnen med en ficka bröstet som sitter snett. Alltså fickan sitter snett inte bröstet.
Igår hämtade jag iallafall ut min Point two air jacket från Hööks. Fast den har funnits där länge bara att mamma inte orkat ta hem den. Mamma beställde den till mig för någon månad sen. Den kostar ganska mycket men en billig livförsäkring! Kommer att ha den när jag tävlar fälttävlan i terrängen. Det är alltså en sån väst som man fäster i sadeln och sedan blåser den upp sig när man trillar av. Haha jag vill verkligen se när den gör det, men får inte dra ut pluggen för mamma :(

Kommentarer
Postat av: anna :)

tanken är att jag också ska få en sån där väst till när jag börjar tävla... synd att de är så dyra så att vissa inte kan köpa dem. alla som är ute i terrängen (särskilt) borde få ha såna. :)

kul blogg btw :D

2011-06-17 @ 10:52:58
URL: http://hagbyponnyer.blogspot.com
Postat av: Ozzy

På min kusses ridskola är dom förbjudna att ha på lektionen. Dom låter för mycket när dom löser ut enligt dom!

Men skulle lätt ha en sån, eftersom dom skyddar!

2011-06-17 @ 19:46:47
Postat av: Fotograf & Hästar<3

Heej:)



Jätte fin blogg:D Fina hästar du har:)



Jätte snygg outfit:D



Kolla gärna in dessa.



felicialagerkvist.devote.se & djurfotografen.devote.se



Kramizar:P

2011-06-18 @ 16:45:14
URL: http://felicialagerkvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0