The freedom and simple beauty is too good to pass up

Bloggningen har inte varit överdrivet bra de senaste dagarna, men ett par inlägg har ju kommit ;)
Lördagkvällen spenderades med Isabel och vi kollade på Secretariat och den var jättebra! Igårkväll så var jag och Isabel på bio då såg vi Baksmällan 2 som var jätterolig! Vill se första men den bara laggar när jag försöker kolla på den haha.
Nu sitter jag i mit rum och är nervööös. Väntar på ett besked.... Snart ska jag och mamma till stallet för att kolla på när Sanna och Katja hopptränar för Mats och sen ska jag och mamma åka och hämta sadlar :)
Rolig dag hoppas jag på, har en rolig sak att säga men det tar vi ikväll :D Ska göra en utvärdering av Magic Brush borstarna också :) See you!
Capella fick en liten bebis förra veckan, lilla Carry♥

Kommentarer
Postat av: isabel

jag har ju första så vi får väl se den typ ikväll, imorgonkväll lr någon kväll! haha :)

2011-06-20 @ 11:03:49
Postat av: Ozzy

ååh vilken liten sötis!

Vad är det för besked du väntar på?

2011-06-20 @ 20:55:26
Postat av: Mikaela

haha jag såg den secretariat i torsdags och baksmällan 2 på bio i fredags:D lite kul bara...;)

2011-06-20 @ 21:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0